Ήθος
Η ηθική και η ευγένεια είναι τα πρωτεύοντα χαρακτηριστικά μας, καθώς η κυριότερη απασχόλησή μας είναι η υποστήριξη πελατών
Ήθος
Η ηθική και η ευγένεια είναι τα πρωτεύοντα χαρακτηριστικά μας, καθώς η κυριότερη απασχόλησή μας είναι η υποστήριξη πελατών
Ευελιξία
Το μοντέλο υποστήριξης που έχουμε υιοθετήσει μας επιτρέπει να προσαρμοζόμαστε γρήγορα στις ραγδαίες εξελίξεις του κλάδου που υποστηρίζουμε
Ευελιξία
Το μοντέλο υποστήριξης που έχουμε υιοθετήσει μας επιτρέπει να προσαρμοζόμαστε γρήγορα στις ραγδαίες εξελίξεις του κλάδου που υποστηρίζουμε
Εμπειρία
Τα 21 χρόνια εμπειρίας που έχουμε στα business software μπορούν να προσφέρουν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες και να ικανοποιήσουν πολύπλοκα ζητήματα και ανάγκες
Εμπειρία
Τα 21 χρόνια εμπειρίας που έχουμε στα business software μπορούν να προσφέρουν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες και να ικανοποιήσουν πολύπλοκα ζητήματα και ανάγκες
Τεχνογνωσία
Η εκπαίδευση, η βαθιά γνώση του αντικειμένου και οι πιστοποιήσεις σε όλες τις θεματικές ενότητες της Soft1 αποτελούν ακρογωνιαίο λίθο για την υποστήριξη των πελατών μας
Τεχνογνωσία
Η εκπαίδευση, η βαθιά γνώση του αντικειμένου και οι πιστοποιήσεις σε όλες τις θεματικές ενότητες της Soft1 αποτελούν ακρογωνιαίο λίθο για την υποστήριξη των πελατών μας
Η εξέλιξη είναι απλά ένα φυσικό επακόλουθο
Οι άνθρωποι της metadata δραστηριοποιούνται στο χώρο της Ελληνικής Επιχειρηματικής Μηχανογράφησης για πάνω από 25 χρόνια, παρέχοντας αξιόπιστες και ολοκληρωμένες λύσεις πληροφορικής που στοχεύουν στην αποδοτική αξιοποίηση των μηχανογραφικών συστημάτων των επιχειρήσεων.
Η συνεργασία με αξιόπιστες εταιρείες του χώρου και η συνεχώς αυξανόμενη λίστα των ικανοποιημένων πελατών είναι η μεγαλύτερη απόδειξη της ποιότητας των υπηρεσιών που προσφέρουμε. Η metadata παρέχει ένα μεγάλο εύρος υπηρεσιών υποστήριξης που μπορούν εύκολα να προσαρμοστούν στις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε επιχείρησης αποτελεσματικά.
Η αξιοποίηση του άρτια εκπαιδευμένου και εξειδικευμένου προσωπικού μας σε θέματα εφαρμογών SoftOne και συστημάτων, επιτυγχάνει τη παροχή προς τους πελάτες μας, της καλύτερης δυνατής υποστήριξης με χρήση προηγμένων εργαλείων και τεχνολογιών
Πιστοποιήσεις SoftOne
Accounting I
Διαχείριση Βιβλίων Β & Γ Κατηγορίας
Accounting II
ΔΛΠ, Αναλυτική λογιστική, Διαχείριση παγίων
Sales CRM
Διαχείριση πελατειακών σχέσεων
ERP I
Core Operations
ERP II
Advance & Specialized Operations
HRMS Management
Payroll Management
Production Management
Mobility & Soft1 360 Platform
Technical I
Technical Implementations
Technical II
Customization & Solutions Integrator
Υπηρεσίες 1ου επιπέδου
Help Desk 24/7 Support
Υπηρεσίες 2ου επιπέδου
Υπηρεσίες υποστήριξης μέσω εξειδικευμένων συμβούλων
Υπηρεσίες 3ου επιπέδου
Υπηρεσίες υποστήριξης μέσω εξειδικευμένων συμβούλων
Corrective Maintenance
Υπηρεσίες τεχνικής επίλυσης προβλημάτων που αφορούν σε δεδομένα, εφαρμογές ή διαδικασίες
Evolutionary Maintenance
Υπηρεσίες τροποποίησης εφαρμογών σύμφωνα με τις ειδικές απαιτήσεις πελατών, όπως Reports, νέες λειτουργίες, ή διαδικασίες, κλπ.
Βρείτε το καλύτερο πλάνο για τις ανάγκες σας
Ώρες
- Έκπτωση στην τηλεφωνική υποστήριξη
- Remote Support Δευ-Παρ 09:00-17:00
- Οn-site support εντός 48 ωρών
- Εκπτώσεις στα πακέτα SoftOne
Ώρες
- Έκπτωση στην τηλεφωνική υποστήριξη
- Remote Support Δευ-Παρ 09:00-17:00
- Οn-site support εντός 24 ωρών
- Εκπτώσεις στα πακέτα SoftOne
Ώρες
- Δωρεάν τηλεφωνική υποστήριξη
- Remote Support (Help Desk) 24/7
- On-site support εντός 2 ωρών
- Εκπτώσεις στα πακέτα SoftOne

