Ήθος

Η ηθική και η ευγένεια είναι τα πρωτεύοντα χαρακτηριστικά μας, καθώς η κυριότερη απασχόλησή μας είναι η υποστήριξη πελατών

Ήθος

Η ηθική και η ευγένεια είναι τα πρωτεύοντα χαρακτηριστικά μας, καθώς η κυριότερη απασχόλησή μας είναι η υποστήριξη πελατών

Ευελιξία

Το μοντέλο υποστήριξης που έχουμε υιοθετήσει μας επιτρέπει να προσαρμοζόμαστε γρήγορα στις ραγδαίες εξελίξεις του κλάδου που υποστηρίζουμε

Ευελιξία

Το μοντέλο υποστήριξης που έχουμε υιοθετήσει μας επιτρέπει να προσαρμοζόμαστε γρήγορα στις ραγδαίες εξελίξεις του κλάδου που υποστηρίζουμε

Εμπειρία

Τα 21 χρόνια εμπειρίας που έχουμε στα business software μπορούν να προσφέρουν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες και να ικανοποιήσουν πολύπλοκα ζητήματα και ανάγκες

Εμπειρία

Τα 21 χρόνια εμπειρίας που έχουμε στα business software μπορούν να προσφέρουν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες και να ικανοποιήσουν πολύπλοκα ζητήματα και ανάγκες

Τεχνογνωσία

Η εκπαίδευση, η βαθιά γνώση του αντικειμένου και οι πιστοποιήσεις σε όλες τις θεματικές ενότητες της Soft1 αποτελούν ακρογωνιαίο λίθο για την υποστήριξη των πελατών μας

Τεχνογνωσία

Η εκπαίδευση, η βαθιά γνώση του αντικειμένου και οι πιστοποιήσεις σε όλες τις θεματικές ενότητες της Soft1 αποτελούν ακρογωνιαίο λίθο για την υποστήριξη των πελατών μας

Η εξέλιξη είναι απλά ένα φυσικό επακόλουθο

Οι άνθρωποι της metadata δραστηριοποιούνται στο χώρο της Ελληνικής Επιχειρηματικής Μηχανογράφησης για πάνω από 25 χρόνια, παρέχοντας αξιόπιστες και ολοκληρωμένες λύσεις πληροφορικής που στοχεύουν στην αποδοτική αξιοποίηση των μηχανογραφικών συστημάτων των επιχειρήσεων.

Η συνεργασία με αξιόπιστες εταιρείες του χώρου και η συνεχώς αυξανόμενη λίστα των ικανοποιημένων πελατών είναι η μεγαλύτερη απόδειξη της ποιότητας των υπηρεσιών που προσφέρουμε. Η metadata παρέχει ένα μεγάλο εύρος υπηρεσιών υποστήριξης που μπορούν εύκολα να προσαρμοστούν στις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε επιχείρησης αποτελεσματικά.

Η αξιοποίηση του άρτια εκπαιδευμένου και εξειδικευμένου προσωπικού μας σε θέματα εφαρμογών SoftOne και συστημάτων, επιτυγχάνει τη παροχή προς τους πελάτες μας, της καλύτερης δυνατής υποστήριξης με χρήση προηγμένων εργαλείων και τεχνολογιών

Πιστοποιήσεις SoftOne

w
Accounting I

Διαχείριση Βιβλίων Β & Γ Κατηγορίας

w
Accounting II

ΔΛΠ, Αναλυτική λογιστική, Διαχείριση παγίων

w
Sales CRM

Διαχείριση πελατειακών σχέσεων

w
ERP I

Core Operations

w
ERP II

Advance & Specialized Operations

w
HRMS Management
w
Payroll Management
w
Production Management
w
Mobility & Soft1 360 Platform
w
Technical I

Technical Implementations

w
Technical II

Customization & Solutions Integrator

Υπηρεσίες 1ου επιπέδου

Help Desk 24/7 Support

Υπηρεσίες 2ου επιπέδου

Υπηρεσίες υποστήριξης μέσω εξειδικευμένων συμβούλων

Υπηρεσίες 3ου επιπέδου

Υπηρεσίες υποστήριξης μέσω εξειδικευμένων συμβούλων

Corrective Maintenance

Υπηρεσίες τεχνικής επίλυσης προβλημάτων που αφορούν σε δεδομένα, εφαρμογές ή διαδικασίες

Evolutionary Maintenance

Υπηρεσίες τροποποίησης εφαρμογών σύμφωνα με τις ειδικές απαιτήσεις πελατών, όπως Reports, νέες λειτουργίες, ή διαδικασίες, κλπ.

Βρείτε το καλύτερο πλάνο για τις ανάγκες σας

Basic Plan 10
Ώρες
  • Έκπτωση στην τηλεφωνική υποστήριξη
  • Remote Support Δευ-Παρ 09:00-17:00
  • Οn-site support εντός 48 ωρών
  • Εκπτώσεις στα πακέτα SoftOne
Premium Plan 50
Ώρες
  • Δωρεάν τηλεφωνική υποστήριξη
  • Remote Support (Help Desk) 24/7
  • On-site support εντός 2 ωρών
  • Εκπτώσεις στα πακέτα SoftOne